Sari la conținut

Premierul britanic, confruntat cu o scădere severă a susținerii electorale, a început o campanie intensă de atragere a voturilor

Premierul britanic Rishi Sunak, în urma unui deficit semnificativ în sondajele de opinie față de rivalii săi laburiști, s-a angajat într-o campanie intensă pentru a atrage voturi, inclusiv prin interacțiuni cu roboți într-un centru de retail marți dimineața devreme, potrivit Reuters, transmite sursa.

Sunak, care a fost adesea descris ca epuizat în timpul campaniei care a intrat acum în a șasea săptămână, și-a început penultima zi înaintea alegerilor parlamentare de joi cu o vizită la un depozit din Luton, situat la nord de Londra, unde a observat activitățile unei mici flote de roboți pe roți care pregăteau colete pentru livrare.

Apoi, el a purtat o vestă de siguranță galben neon pentru a ajuta angajații să sorteeze avocado și salată la Ocado, una dintre cele mai prospere companii britanice în domeniul tehnologiei. Premierul a avut și ocazia să ia ceaiul cu angajații companiei.

Mai târziu, a surprins clienții unui restaurant McDonald’s când s-a alăturat cozii pentru a cumpăra micul dejun pentru reporterii care l-au însoțit în turneul electoral.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor.
Am înţeles!