Sari la conținut

UE impune reguli stricte pentru publicitatea politică

Uniunea Europeană a introdus reguli noi pentru publicitatea electorală plătită, obligând platformele să indice clar finanțatorii, sumele cheltuite și publicul-țintă. Măsurile urmăresc transparența și prevenirea influențelor străine în alegeri, protejând în același timp libertatea de exprimare și dreptul publicului la informare.

În context, Meta, compania-mamă a Facebook și Instagram, a anunțat că nu va mai difuza reclame politice în Europa, invocând dificultățile de conformare cu noile cerințe și incertitudinile politice generate de regulamentul UE.

Imagine: ilustrație, sursa: (https://www.digi24.ro/stiri/externe/ue/reguli-noi-in-ue-pentru-publicitatea-electorala-facebook-si-instagram-renunta-la-reclamele-politice-in-europa-3450589)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor.
Am înţeles!