Sari la conținut

O nouă gafă marca Hidroelectrica. Unii clienți, nevoiți să semneze în orb contracte cu preț necunoscut / Ce spune compania

Unii clienți ai Hidroelectrica ale căror contracte expiră în luna aprilie au primit oferte pentru prelungirea lor pentru următoarele 12 luni. Numai că prețul oferit de companie nu este valabil pe toată perioada contractuală, ci doar până la 31 martie 2025 (termen care se suprapune cu expirarea schemei de plafonare a prețului de către stat). Ar urma astfel o perioadă de câteva săptămâni când oamenii nu știu ce preț vor plăti. Contactați de HotNews.ro, reprezentanții companiei spun că a fost o eroare și că au retrimis notificări corectate, însă oamenii nu au primit nimic.

Cristina P. este un consumator casnic de electricitate din București. Pe data de 4 martie, ea a primit o notificare de la furnizorul său de electricitate, Hidroelectrica, pentru prelungirea pe 12 luni a contractului care ar urma să expire pe 20 aprilie.

Numai că prețul oferit de Hidroelectrica nu acoperă întreaga perioadă de 12 luni, ci este valabil doar până la 31 martie 2023, care este și termenul când expiră schema de plafonare-compensare stabilită de stat.

„Condițiile comerciale actuale din contractul dumneavoastră de furnizare a energiei electrice nr. (…) sunt valabile până la data de 20.04.2024, dată până la care este garantat prețul energiei electrice active prevăzut în anexa curentă la contract. În conformitate cu prevederile din contractul dumneavoastră de furnizare, vă înaintam propunerea de modificare a Anexei nr.2, cu prețul energiei valabil până la data de 31.03.2025 începând cu 21.04.2024. Celelalte prevederi contractuale rămân neschimbate”, se arată în notificarea companiei.

Același lucru scrie și în notificarea primită de Maria B, care locuiește într-o comună din județul Sibiu. Contractul ei expiră în 18 aprilie și, dacă îl va prelungi cu 12 luni, va avea și ea câteva săptămâni în aprilie 2025 când nu știe ce preț va plăti.

Hidroelectrica spune că notificările au fost greșite

Contactați de HotNews.ro, reprezentanții Hidroelectrica au afirmat că este o greșeală, că nu ar fi trebuit să existe această perioadă în care clienții nu cunosc prețul de facturare și că, de fapt, prețul este valabil până la expirarea contractului.

„A fost un lot de notificări cu această greșeală. Respectivilor clienți le-au fost transmise noi notificări corectate”, au adăugat reprezentanții companiei.

Însă niciunul dintre consumatorii cu care am vorbit nu au primit o nouă notificare în acest sens de la Hidroelectrica până la momentul publicării acestui articol.

Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor.
Am înţeles!